glögg

nu har jag bloggat detta inlägg två gånger men sedan har det försvunnit så nu är jag lite trött på att skriva. Känner lite som min vän malin.
 Tränade dock ikväll även om jag ett tag tänkte strunta i det, men det var kul när jag var där. Jag fick lära mig massa ny teknik för mina pass och det var välbehövligt.

Sedan åkte jag hem till emmy och qp och hade med mig GLÖGG och pepparkakor som vi mumsade på till du är vad du äter. Det var så himla underbart. Jag och emmy drack nog en halvliter var..minst. En riktigt bra invigning av november alltså. Nu har glöggsäsongen kommit till emmy och mig
                                                 60453-13660453-135


Sedan fick jag en liten present av de söta två. De tyckte det stod hilda på den och det gjorde det verkligen. Tycker så himla mycket om den.  Ni är ju för söta. De vet hur de ska glödja en.

60453-137

Tack så himla mycket..ni är ju så underbara

Nej nu ska jag sova om jag ska orka upp och träna imon hehe.

kramar

Kommentarer
Postat av: e

du är den underbara min lilla fis! hoppas träningen gick bra idag, du är så himla duktig! Jag ska hoppa in i duschen nu o sen jobba, ses kanske senare idag! puss

2007-11-02 @ 08:46:53
Postat av: av P.et i qp

-Nu glömmer du inte kudden när du: e på bussen, bibblan, planet, tåget, toaletten, kåren, stan, tränar, skolan, simmar, ja den ska helt enkelt med överallt man vet aldrig när man kan behöva plocka fram den.

2007-11-02 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback