hemma

ja nu är man hemma och ska hoppa i säng. Har varit på fest hos hall som han kallas. Helt okej fest med lita nya bekantskaper. Ibland börjar jag dock känna mig lite gammal. Sådär att ja tittar på dem o tänker lilla gumman eller lilla gubben. Vill gärna leka lite morsa med. Tycker inte alls om det. Vad har hänt. Jag vill inte bli gammal och grå och tänka lilla gumman. Alla ska få göra precis vad de vill, hur galet de än gör. Det är ju deras problem. Håller ajg på att bl en 22 årig bitter tant.
Nej det får inte ske.
Nu ska jag hoppa i säng.
Moa har kommit till kalmar och är jättesöt och mysig. J har kommit med men han får vi träffa imon..tihi..rolgit roligt.
Sov nu så gott ni där ute i världen.
Nu blir det tandborstning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback