mysigt

ja idag har jag hunnit med en hel del tycker jag.
Ja har fixat o trixat lite för fars dag med emmy. Kan ju inte skriva vad vi gjort om pappa läser eller en mamma som skvallrar.
Sedan har jag gett en present till lisa från emmy o mig som var mycket uppskattad. Hon pratade i falsett ett bra tag o jag fick nog tio kramar minst tihi.
Sedan har jag åkt tillbaka till kusiner o morbror o moster o där är ja nu..så mysigt som så. Vi har kollat sjukhuset som jag tycker är helt fantastisk.
Ambulansföraren är ju så skön.
Nu ska ja ner o titta efterlyst. vilket inte är så roligt men bra.
Imorgon blir det bibblan med jennie o plugga allt vad ja kan. Så ni som ska hänga på bibblan. Ses där. hehe.
Sedan kanske det bli besök på en fest. får se..ska ju upp tidigt på lördagen o jobba så lugnt blir det iallafall.
Sedan är det ju även idol tjoho.

60453-74

Kommentarer
Postat av: alexandra

svar: tack så mycket!

Postat av: mamsen

VADÅ skvallrar???
Det var det värsta....

2007-11-09 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback