plugg i bibblan


Idag blir det plugg på bibblan. Jag och jennie ska ta tag i vårt arbete. Isch har mycket vi måste göra alltså. Det blir att vrålläsa hela helgen alltså. Jag har sovit så himla gott men drömt massor med konstiga drömmar. Om hundar som bråkar och hundar i badkar som jag trodde var monster och hmm ja med mera.

Jag tyckte bilden nedan var så himla bra. Såhär skulle det se ut om mina vänner pluggade ihop. Jennie till vänster vid hennes älskade laptop. Lisa i mitten pratandes med en kaffemugg i handen och till här min kära emmy som är den smarta på det här med kemi och biologi och brukar labba för fulla muggar.tihi.
Idag blir det nog bara jennie och jag som sitter och skriver och diskuterar.


 
image123
         
Haha den här "serien" var ju klockren. Dock äter jag inte så mycket godis längre. Men den är ändå mig på nåt vis haha.


   image122

Vad är det jag hör om att Carola ska vara gästdomare i idol?

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahahhaha, så jävla roliga bilder!!! jag håller helt med bilden längst upp, skulle aldrig klara mig utan min kära dator ;) puss puss bejb

2007-11-01 @ 11:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback