seg

nej ni det blev inte träning vid halv sju men jag tränade vid tolv istället. Kände att kroppen var tvungen att vila.
Så nu är jag nyss hemkommer från gymmet och simmandet.

Jag trodde det skulle vara massor med folk på gymmet vid tolv men det var ju helt fel. Vet inte varför jag har trott det innan. Så nu blir det nog att gymma lite mitt på dan med. Blir ju kanon.
Skulle sedan simma. Det var ju inte så mycket folk i "min" sida av bassängen men sedan var det 40 skolungdomar från åttan typ.
Sedan blev det lite dramatik i simhallen ..en kille började skrika..kunde inte avgöra om han var skolungdom eller vanlig kille som var där. Tro på det sistnämna. En lärare sa till honom att han inte fick ha kallingar under badshortsen. Orningsreglerna i simhallen är ju så att man inte får det.
Han står iallafall och skriker åt henne och kallar henne jävla kärring och säger fuck i vartannat ord. Då kommer en badvakt och han blir ännu argare,
Båda backar för han är ganska hotfull.

Mitt vad det är så drar han ner badshortsen och står där bara i kallingar. Han står där och drar i kallingarna och skriker att det är han och att han bestämmer..Sedan drar han upp shortsen och gå skrikandes in i omklädningsrummet och försvinner.

Det är vad ja kallar vardagsdramatik hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback