snö

Idag när jag och jennie vaknade så var det SNÖ ute. Helt fantastiskt.
Vi spelade julmusik och myste.
När vi sedan kom ut hade vi vinterns första snöbollskrig.
Alltså jag blir nog lyckligare än alla barn av snön. Jag verkligen älskar den.
Visst kan jag också avsky den ibland för att man fryser och blir blöt och kall men mest av allt älskar jag den.
Ut och lek i snön nu och glöm bort att ni är vuxna.
Jag hoppas att snön ligger kvar lite så att jennie,ellen, wilma o ja och de mer som vill kan åka pulka snart.



image162

Tack för att du finns vännen

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du finns!

2007-11-13 @ 15:37:17
Postat av: Ellen

haha hej de e klar vi måste åka pulka snart men de behöver komma lite mer snö tror ja. Puss

2007-11-13 @ 16:33:49
Postat av: Tobias

Svar: jasså jo men alla tycker olika :P jag gillar inte snö, bara när man får vara inne :) tack, gick rätt bra faktiskt så :D

Postat av: emma

tänker på dig

2007-11-13 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback