Stockholmo

hehe we are in stockholmo o allt är underbart som det ska vara.

Nu sitter vi här och myser..och johan undrar varför inte alla är nakna.
Hmm ja du johan.
Jag fryser iallafall haha.

Idag har vi gått på stan. Massa olika ställen. Bra när man kan pendla hur mycket som helst. Vi var på götgatan och saluhallen och sedan åkte vi till gamla stan. Dock blev det bara en kort stund för sedan blev det T-centralen. Sedan virrade vi lite men hittade till slut till drottningg. Där träffade vi en annan och det blev sedan en fika och lite virr vid tunnelbanan...hmm i like.

När jag kom hem var maten färdigt och det var köpt massa mys...tihi..så himla underbart..hehe.

Älskar stockholm..saknar inte kalmar alls förutom vissa människor..jag stannar nog här.

image246

Imorgon blir det myselimys...tihi..


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jasså låter nice :) ha det så roligt =)

Postat av: Lisa

jag saknar dig iallafall. älskar dig

2007-11-30 @ 19:33:08
URL: http://kombinator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback