tåg

Japp idag ska jag åka tåg.
tio i tre ungefär.
Jag hoppas inte det är mycket folk på tåget. Jag vill ha lugn och ro. Jag är nog typiskt "svensk" på det sättet att jag vill sitta själv och inte prata med någon. För mig är tågresan en tid för mig själv och avslappning. Då vill jag itne sitta och låtsas vara trevlig mot någon.
Dock så satt jag jämte en jättemysig tjej en gång. Vi hade jättekul hela tågresan. Hon var glasblåsare så det var jätteintressant att få höra om det.
Så man ska väl inte vara allt för negativ antar jag.

image175

ps. Jag askyr att skala ägg. Det gör ont och är svårt tycker jag. Plus att man ibland skalar av stora bitar av äggen. Suck.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha skit vilket problem gumman, dagens I-landsproblem: att skala ägg ;) Grattis till en plats på bloggtoppen över mest aktiva! ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback