tvättberg

ja imon måste jag tvätta och jag känner mig ungefär som henne på bilden. var börjar man liksom. Jag har så mycket olika med. Så mycket handtvätt och olika färger. Sån himla process det blir.
Alla träningskläder tar ju så mycket plats i tävttmaskinen. Får stiga upp tidigt så ja kan börja tvätta tidigt.
Tänk vad praktiskt det vore om man bara kunde tvätta alla kläder ihop, då behöver man inte stå och sortera hur mycket som helst. Sedan skulle kläderna vara torra när de kommer ut tvättmaskinen med. men det händer ju inte.
Det är dock underbart när allt är rent och man har massa kläder att välja bland. Riktigt härligt.


image172

Kommentarer
Postat av: Zack

Du kanske ska göra som min dotter :) Hon ringde från skola idag och bad mig skriva in oss i tvätt stugan mellan 17-22 så att hon kan tvätta.

Väl i tvättstugan konstaterade jag att den enda lediga tiden en vecka framåt är i morgon mellan 08-12 då hon är i skolan. Gissa vem ska tvätta i morgon?

Natti

Postat av: MADELENE

ska vi bilda klubb?

2007-11-15 @ 10:08:31
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback