äggeliägg

Nu är man hemma från träningen. Har först tränat mina ungdomar. De avr dock inte så många idag. De lyckliga har ju höstlov. Gav de lite "skäll" för att fotarbetet är lika med noll så sen fick de veta att de tränade hehe.
Sedan åkte jag till gymmet och sedan simmade jag. Det var så skönt att simma. Helt tyst och lugn. Det var ungefär jag och två till i hela simhallen.
Sedan blev det en lång skön dusch. Cilla har tipsat mig om den bästa duschen. Den som är lite mjuk och inte några himla spikar mot huden.
Sedan blev det hem och koka ägg som jag nu ätit. Det är nog aldrig så gott att äta som det är efter träning. Kroppen riktigt hungrar efter mat och inget annat skit. mums.
Nej nu ska jag gå och lägga mig tror jag, Har lite ont i huvudet. Ska försöka sova bort det.
Imorgon är det skola. Tjoho. Sedan ska jag handla lite ägg för de är snart slut. Sedan blir det plugg,tvätt coh städ och sedan såklart träning.

image115

Kommentarer
Postat av: jennie

ägg är så jäääävla gott :) pussiluskan bejbiii

Postat av: Tobias

Svar: ja va bra att du fick se den nu då :D

2007-10-30 @ 15:08:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mamsen

Drick vatten! Huvudvärken kan bero på att kroppen nu har börjat tömmas på vätska.

2007-10-30 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback