dansa så fötterna svider

Igår var det en mysig liten fest hos lisa. Vi blev några stycken och lekte himskans roliga lekar. Massa musikfrågesport. Jag och emma ägde. Sedan fick vi tillökning på festen. Vi fick inte barn utan de kom fler. Kände att jag var tvungen förtydliga.
Sedan gick vi tidigt eftersom cilla har köfobi tror jag haha. Sedan dansade vi hur mycket som helst. Det var helt fruktansvärt roligt. Att gå ut är värsta träningen. Man står ju inte still en sekund. Jag och cilla studsade över dansgolvet ett tag som två chimpanser.
De i garderoben var nog skapligt trött på cillas mösa som vi hängde ut och in och ut och in haha.
Väldigt rolig kväll iallafall.
Lisa drack fina cosmopolitans hela tiden. Tycker det liknar lite det på bilden hehe.

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback