fredag

idag är det fredag. Som om ni inte visste det. Idag har tagit det lugnt. Tänkte träna men gör det imon istället. Låter kroppen vila idag och på söndag. Viktigt med vilodagar annars kan inte muskler byggas.

Imorgon blir det jobb och sedan träna direkt efter. Har redan gjort lunchlåda tihi. Köttfärssås. Mucho gott.

Har läst lite om ätstörningar idag med som är vårt nya arbete i skolan. Mycket intressant och på nåt vis så förstår jag verkligen de som hamnar där. Hur svårt är det när alla säger att man ska vara smal. Om amn ahr en liten mage ska man tänka på vad man stoppar i sig och man skäms när man äter godis eller chips. Ingen annan har fan med att göra hur man ser ut egentligen. Att kommentera på hur någon ser ut kan ha förödande konsekvenser. Tänk på det. Ge komplimanger istället. Det betyder så mycket mer. Unga tjejer har inget självförtroende i dagens samhälle. Därför är det extra viktigt att hålla inne med åsikter oom hur någon se ut. Ta fram det fina hos människan istället.

Idag blir det mys med lisa och cilla till idol. Ska bli tokmysigt.
Tänk att man kan lära känna nya människor så bra på så kort tid.

Jag har insett hur mycket drömmar betyder för mig. Att tänka sig bort någonstans eller tid en speciell tidpunkt. Det är så mysigt. Ingen kan bestämma över mina drömmar och jag kan drömma hur mycket jag vill. Den senaste tiden har jag nog drömt mer än någonsin och oj vad jag tycker om det.

60453-12


Nu har jag tänt ljus i hela lägenheten och lyssnar på julen är här haha. Ja jag vet men jag älskar julen okej.

Jag är så kissenödig jåämt nuförtiden. Antar att det är för att jag dricker mer vatten när jag tränar me.
Kan också bero på att jag dricker en kopp kaffe varje dag.
En liten stund på dagen sätter jag mig ner med en filt runt mig och dricker kaffe och äter en satsumas. Min stund på dagen.
Det tror jag alla skulle behöva. Å andra sidan har ¨många jobb fikaraster då man kan få chans till det. Som student är man alltid igång.

Ha nu en trevlig kväll med idol. Heja evelina.


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: det har nog inte ens kommit på tv än i usa. .)

Postat av: stockholmsbruttan (för helgen iaf ;)

haha och du är fan jämt kissnödig när du pratar med mig ;) haha.. nu ska jag snart sooova ;) tihi.. puss puss mitt hjärta.. han hälsar här..

2007-10-27 @ 01:25:05
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Lisalur

så himla dåligt att evelina åkte ur. nu är det bara att dissa idol tills nästa år då jag och emma ska vara med, hihihi.

2007-10-28 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback