Gymmet

Idag har jag haft gymgenomgång. Hon berättade precis hur alla maskiner fungerade och vad jag skulle tänka på. Ställde in stolarna rätt och kollade vilka vikter jag skulle ha. Hon tog hela tiden hänsyn till mina knän och likaså att ja spelar volelyboll. Vad härligt det är med människor som vet vad de pratar om. Jag älskar mitt nautilus. Där får man så mycket hjälp och allt är så perfekt. Ska lista lite:


Bra öppettider
Lagom temperatur i badet
Äventyrsbadet ingår
Bubbelpool finns
Sjukgymnast finns tillgänglig
Kunnig personal
Snyggt gym
tv när man cyklar
två bastuar(hur säger man bastu i plural)
massa annorlunda pass som yoga o vattenworkout
Inte massa folk
inte långt hemifrån


image105


Idag åker jennie till stockholm. Kommer sakna henne men hon får nog dunderkul. Love you.
Glöm inte present till mig ;)


Igår fick lisa reda på att hon klarade tentan. GRATTIS. Jonte har också klarat den så stort grattis till honom med. Sån himla tur att man har smarta vänner. Jag hoppas bara att cilla har klarat den med. Men hon var ju godkänd i min svåra frågesport så hon klarade det säkert hehe.

Idag ska jag och lisa gå på stan. Ska kolla läget lite. Jag har blivit reatokig. Innan hatade jag rea men nu älskar jag det. Man kan ju verkligen fynda. Det bästa av allt är smyckesrean. När man kan hitta fina saker för 5 kr. Då är dagen gjord.

image106

Ikväll blir det träning fast då volleyboll. Efter det spelar herrarna match, Så då ska jag sitta med muhammed och diskutera hur de spelar. Det ska bli kul. Dock itne så tervligt att man kommer få sitta där svettig eftersom man inte kommer hinna duscha men men. Det får gå helt enkelt. Nej nu ska jag nog dricka lite förmiddagskaffe och äta en satsumas.

ha en skön dag


Kommentarer
Postat av: stockholmsbruttan (för helgen iaf ;)

jag har det jättebra!! saknar dock dig skitmycket, men jag ringer nog dig snart.. haha tror det är inte för tidigt att ringa nu, men jag skulle helst vilja.. haha.. jag sitter och nördar lite vid datorn, ska snart klä på mig och käka frulle, sen ska jag försöka ta mig till tunnelbanan och åka in till centralen och möta johanna, kanske tar en sväng på stan innan med! måste ju kolla pressent till dig.. NOT.. haha ;) älskar och saknar dig grymt mkt.. puss puss puss

Postat av: mamsen

....men du duschar väl innan du ger dig ut i kylan???
(Typisk morsakommentar)

2007-10-26 @ 15:10:40
Postat av: emma

Me Like Nautilus 2!!! =) Ses imorrn hoppas ja! =) pussa

2007-10-26 @ 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback