min födelsedag

Ja idag fyller jag år..tjohoooooo

Jag blir hela 22 år gammal. Tiden går himlans fort.

Dagen började med att jag vaknade av att något litet lurvigt hoppade upp i sängen. Det var kajsa och efter det hördes en sång från hallen...ja må hon leva...

Där stod katta o fredrik. Tog mig nog en kvart innan jag riktigt förstod vad som hände.

Så himla söta var dom. De hade tagit med sig kaffe,frallor och en prinsessbakelse till mig och så fick jag paket.

Så vi satt där och myste och fikade. Sedan duschade jag och när klockan slog tio kommer några in genom dörren igen och ja må hon leva sjungs för fulla muggar. Det är jennie,lisa och jonte. De har köpt frallor de med och mjölk.

De såg lite snopna ut när jag var uppe men jag var bara så himlans glad för att de kom. Spela roll vem som är först.  Jag vill ju dela min födeledag med nära och kära. Jag åt en god fralla till och ett stort glad oboy..mums.

Vi satta sedan och pratade och skämtade.

Jag fick sedan låna bilen för att handla. Blev dock en lite stressig handling eftersom gulliga emma väntade på mig. Planeringen blev lite konstig idag. När jag kom hem väntade emma o håkan på mig. Håkan var emma söta vän..ganska snygg måste jag säga ;)

Jag fick en fin bukett rosor och ett par underbara öronhängen. Görfina. Ska försöka lägga upp bild på mina presenter sen. Vi satt och snackade och flummade ett tag.

Sedan ringde emmy och sjöng den riktiga födeledagsvisan. Lottas födeledagssång. Sedan läste jag emmys blogg och fick läsa om fantastiska upplevelser jag har haft med min vän. Var tvungen att bara sitta och tänka mig tillbaka en liten tid. På allt fint vi upplevt. Tack gumman.

Nu ska jag fika med emmy och jennie. Sedan iväll kommer mamma och pappa och brorsorna och det är idol. Jag ska dricka lite vin och kanske lite champagne hehe.

Kommer nog antagligen mer bloggar om födeledagen tihi.

kramar

60453-99

Kommentarer
Postat av: Sofiie

Stort grattis på födelsedagen! :)

Postat av: emma

hiiihiii! Hoppas nu du hade världens bästa födelsedag igår!
så du tyckte han va snygg du! hihi! ja håller me dig! ;P
love U!

2007-10-13 @ 15:15:10
Postat av: Anonym

bra att du fick en bra födelsedag iallafall...

2007-10-14 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback