nollningen snart slut

Nu börjar nollningen lida mot sitt slut.
Nästa lördag är det finsittning. Ska bli riktigt roligt. Ska vara dunderfin tihi
ska ha lockigt hår...tihi.

Igår var det kanonkul. Vi var fjorton stycken i min lägenhet och kollade fotboll. Det var trångt...men helt fantastiskt mysigt och roligt.

Jag satt mest och mös. haha. Var dock lite orolig för att tobbe skulle äta upp min fisk haha.

Fotbollen tyckte ja var usel. Hörde hur många som helst som tyckte det var en bra match men det tyckte inte ja..hawaispel. Sen tyckte de zlatan lekte..det var väl precis vad han gjorde..glömde bort att det var match och lekte istället. Sågar faktiskt idag. Den som var bäst på planen var isacsson. Så det så.

Idag är det formle ett tjihoo. Det är i italien och min favoritbana monza. Min morbror är där och kollar. Hur häftigt som helst. Nån gång i mitt liv ska ja med kolla. Tihi.

nej nu ska ja slänga mig i duschen och piffa till mig. Alltid lika roligt.

Dagens låt: Fergie- Big girls dont cry.

Gårdagens citat : Har ni sett vilka knasbollar som bor där? (ellen)
Haha vilka använder ordet knasboll längre.

Gårdagens citat 2: Efter mycket tänkande - Om man säger knasboll borde man ju kunna säga knasfyrkant.(beata)

Haha...ha en mysig söndag

Kommentarer
Postat av: emmis

Tack för igår stumpelumpan! Love U!

2007-09-09 @ 15:08:26
Postat av: Stefan

Z lekte med dansken, han hann ju tom börja boxas med en utan att nån förstod vad som hände...
//Ztefan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback