öm punkt

Jag märker att det här med mössor och liknande är en öm tå när de gäller den äldre generationen. Jag vill se ögonen på mina elever när ja pratar med dom. Thats it. Så enkelt tycker jag det är. Sen får de har precis vad de vill på sig. Så det så.

Igår var det fotboll. Sverige vann med 2-1. Riktigt bra där fast matchen var ganska seg.

Imorgon spelar damerna deras andra match i sitt VM mot USA. Matchen börjar elva tror jag, Ska bli mycket spännande.

Idag skiner solen ute och jag ska plugga på bibblan med jennie. Ska bara sparka upp henne först. Hehe. Jag är pigg som en nötkärna.

Nej nu ska jag och maggis äta frukost.

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: ems

Lycka till å sparka upp henne! =) hiiihiii! pussa

2007-09-13 @ 14:33:08
Postat av: mamsen

ÄLDRE GENERATIONEN!!??......hmmmm
...sin andra match, intederas andra match, blivande fröken

2007-09-14 @ 19:45:29
Postat av: mamsen

Ta bilder av sitttningen imorrn. Vill se hur fina ni är.....

2007-09-14 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback