tihi

Ja idag var det skola...vi hade redovisning. Riktigt roligt. Jag tjabbade mot de nuvarande lärararna angående kepsar och huvudbonader. Tror de blev lite chockade men fick sig en tankeställare. Låt barnen ha på sig vad de vill och fokusera på eleven som person istället.
Vår redovisning gick kanonbra och hela dagen var faktiskt kanon.

Nu har jag sovit lite. Bra för kroppen som är lite förkyld. Det är ju helt sanslöst vad alla är sjuka. Känner faktiskt inte en enda som är frisk just nu, hur sanslöst är inte det. Det var ungefär tio borta från vår klass med. Så jag försöker ta det lugnt och bli frisk.

Ikväll blir det fotboll. Ska bli kanonmysigt.

Åh allt är så roligt nu och allt går så bra tihi. Så himla kul att de nya eleverna kom till skolan. Tycker så mycket om dem. Att man kan hitta så bra vänner så snabbt är ju riktigt häftigt alltså och att vi kan umgås ihop med mina gamla är ju det bästa.

En stor hyllning till idol också. Igår tror jag att jag och lisa och jennie skrattade igenom hela idol. Det är ju ett riktigt roligt program. Antar att det blir häng här ikväll med sen och titta på idol. Riktigt bra med en video som det går att spela in på.

Sist men inte minst..säger bara House. Haha. Han är min idol. Så himla cool hehe.

Ha en trevlig kväll för det kommer ja ha.

Kommentarer
Postat av: mamsen

liksom de flesta hundar, känner även människan sig oftast mer trygg om hon kan se "hela" människan, och framförallt ögonen.
jackor o mössor har visat sig vara vapengömmor. det kan vara ett säkerhetstänkande att ytterkläder ska av i situationer där de inte behövs p g a temperaturen

2007-09-12 @ 18:44:36
Postat av: emmis

I LOVE YOU! Du är en ängel!

2007-09-12 @ 18:48:49
Postat av: mamsen

Vet flera offentliga institutioner som numera är mycket noga med att ytterkläder ska vara av inomhus. Det kan röra sig om skolor, fritidsgårdar och andra ställen där ungdomar rör sig, för det är oftast unga männsikro som bär hvudbonad och jacka inomhus.
Såg en film bara häromdagen, där en ung kille plockade upp 6 pistoler, flera knivar, samt ett automatvapen från byxlinningen under huvtröjan. Det syntes inget utanpå.
Det var kanske lite extremt, men bevisligen bärs det vapen i skolor även i Sverige. Otäckt!

2007-09-12 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback