krasslig

oj nu var det ett tag sen jag bloggade. Dags att komma igång igen.
Har ju hänt lite iallafall. Jag har kommit igång med min egna träning. Förra veckan sprang jag fyra gånger. På söndagen avslutade jag med osudden. Helt sjukt underbart. Tror aldrig jag lyckats orka hela osudden förr. Efter att ja klarat den så fick jag en sånt lyckorus att jag var tvungen att springa lite till haha. så rundan landade nog på 6-8km. Har ingen aning riktigt. Men glad var jag. Känns bra att kroppen orkar trots att ja varit sjuk så många månader.

Sedan kommer ju alltid ett bakslag när ja börjar träna. Jag blir sjuk och så även denna gång. Halsen värkte och en liten febertopp kom smygandes. Jag stannade direkt hemma från jobbet. Vill absolut inte bli långvarigt sjuk igen. Tror dock inte jag blir det eftersom jag nu har fått en toppenläkare.

Lungröntgades igår pga min läkare vill kolla igenom hela mig så att han inte missar något. Tycker det är jättebra plus att röntgas inte gör ont hehe.

Efter det så bjöd pappa mig på en glass. Det skulle bland annat lindra halsontet. Killen/mannen/gubben i glasskiosken var underbar. Så himla rolig och fick mig att skratta massor. Jag skulle ha en kula och kolasås tänkte jag. Jag fick lite mer om man säger som så plus att ja inte behövde betala för mer än vad ja ville ha från början. Helt underbar snubbe, men hur lönsamt kan det vara haha.

Värnamodagarna är nu över men det kommer nog bli något som återkommer för oj vad vilda alla blev haha. Alla dansade och sjöng och många var uppe på borden och hmm ja..helt galna ..men roligt var det.

Nu ska jag nog försöka äta något. Tur att jag och pappsen storhandlade igår för annars hade jag inte haft mycket hemma.

Ska nog försöka städa lite mer om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åt glass nyss jättegott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback