hemma

ja idag kom vi hem. Ganska skönt att få sova i sin egen säng och köra efter sina egna tider. Har varit o handlat med pappa. Var ganska tomt i kylskåpet och mitt bröd vad mögligt.

Jag vann jultävlingen men kommer inte sluta träna och äta ordentligt för det. Min kropp mår bra av det. Så imon blir det osudden.

Imorgon måste jag verkligen tvätta. Är en väldigt stor hög som väntar på mig.
så skönt att få ligga på mina nya superduperkudde. så skönt så.

har kollat på körslaget och druckit ett glas vin. Riktigt mysigt. Tråkigt att timo åkte ur bara. Han verkade vara en skön typ.

Sov så gott nu



snark snark

Kommentarer
Postat av: emmy

hej sötnos! Ville bara önska dej en god natt! =) Hörs en annan dag! Puss o Kram (jag saaaaknar dej redan!)

2008-12-27 @ 23:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback