kjjjaaaalmaa

ja min lilla minisemester var toppen. Så underbart att få mysa med min twin. Har ju inte knappt träffats sen jag flyttade.



Helgens mat: fil med äppelmos ungefär 30 ggr
Helgens bajssnack: Jennie (trodde faktiskt petra skulle stå för det)
Helgens bästa:våra skor
Helgens jobbigaste:allt gående
Helgens nervösaste: att gå in i förhörsrum i polishuset  (haha')
Helgens äckligaste: spyandet på dreams
Helgens mest efterlängtade:mitt naturgodis(tog 4 dar att hitta)
Helgens tröttaste: Jennie i söndags
Helgens snyggaste:vår dans på kåren
Helgens mest udda grej: egon
Helgens chock: petras tafsande;)


Nej nu blir det sova för min del


Kommentarer
Postat av: jennie

värsta bästa bilden!!

värsta bästa vännerna!!



älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback