måndag

ja idag var det fika med malin som gällde. Det blev en fika i två timmar med massa snack om allt man missat. Sedan gick vi på stan lite o ja hittade linne till min nyårsklädsel och lite annat smått och gått. Fick ut ganska mycket av vår lilla stad. När vi skulle gå en till runga på åhlens stötte vi på snok och mickan. så himla roligt och eftersom det var svinkallt ute så blev det en fika till istället.
Var roligt att höra alla johans framtidsplaner hehe.
Vi bestämde vilken präst vi ska ha om vi gifter oss eller när som johan sa hehe.Skulle inte förvåna mig.
När ja kom hem blev det en tokombytning av klädsel för iväg och spela volleyboll med hela familjen utom elias. Höll på flera timmar som vanligt. Var fruktansvärt hungrig när ja kom hem men hittade korv stroganoff från igår haha. Mums.
Tog sedan hand om min tvätt. Känns som om den aldrig tar slut. Hur mycket tvätt har jag egentligen?Måste börja tvätta oftare.
För att avsluta kvällen blev det boogle som jag vann med ett poäng mohaha. Imorgon åker den stora hem och det känns lite tråkigt. Har ju så kul tillsammans, men men. Får väl hälsa på.
Imorgon bär det av till jönköping. Lite smått nervös men det är ju bara att snacka vilket är en av mina bättre egenskaper.
Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback