trött

ibland är man för trött för sitt eget bästa. Börjar tänka massor. Saker som säkert är oviktiga imon, men viktiga för stunden. Det kan vara på saker som har varit, det kan vara saker som ska ske, det kan vara allt mellan himmel och jord.

Idag är jag trött.väldigt trött och omotiverad till allt. När saker hopar sig vänder man rygger åt dom. Är det inte så timon säger. och det är väl så man inte ska. Just nu är jag bara inne på att gå i ide-stuket. Skulle kunna åka utomlands en vecka själv. Bara sola hela dagarna och höra vågorna slå mot stranden. Kunna sova när man vill.

Jag älskar julen och den är speciell för mig men i år känner jag mig bara stressad och ofokuserad.

Blir nog bättre imon..gonatt


Kommentarer
Postat av: Josephine

Har hört envisa rykten om att Hilly Billy är i Kalmar väldans snart:P

2008-12-03 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback