hemma

ja nu står klockan på 04.39 och jag är hemma. Har dock varit hemma ett tag för ja pratade ett bra tag med malin när ja kom hem. Ibland bara måste jag prata med henne. Är så skönt att få ur sig allt även om man kanske inte är helt nykter hehe.
Kvällen hos emmy var jättemysig.
Vi fick kanongod smörgåstårta och en god sallad till som ja tror det var flingsalt på..mums flingsalt är så gott.
Sedan blev det snacks...sedan blev det en marängchokladtårta. Riktigt mumsig tårta alltså. Tyckte jag förtänade en riktig bit efter mitt springande idag.
Sedan gjorde vi en musiklek. Jag,emelia och viktor var i samma lag och vi var grymma..tyvärr vann vi inte men inte så långt ifrån.
När klockan rusae iväg insåg jag att jag nog borde bege mig hemåt haha..klockan flög iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback