ont i halsen

igår var ja så laddad för att springa idag..hade sett fram mot det eftersom ja var sjuk förra veckan.

Jag vaknar upp med en otrolig smärta i halsen och känner mig trött och hängig.

Så himla tråkigt.

Så nu har jag ätit glass med kolasås för morbror kom på besök. Glassen vad bra för halsen och kolasåsen var helt enkelt god.

Nej snart ska ja äta och hoppas på att halsonten är borta till imon.
Suktar efter att få känna apladalens grus under mina skor.

Nu ska ja göra absolut ingenting och det ska bli såå skönt. För ja orkar inget...hmm ska nog plugga lite ändå tihi.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)
va jobbigt med kolasås lät ju nice:p

Postat av: Maya

ja de är faktiskt sjukt vad de underlättar :)
jamen absolut, de gör jag självklart också, men proven njuter jag inte av, hehe.

2008-02-19 @ 14:57:55
URL: http://MayaGunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback