still in pain

ja halsen gör fortfarande ont och idag värre än vanligt. Imorgon blir det läkaren.

Drömde massa konstigt inatt med. Motorsågar och grejer..fy.

Ja jag är väldigt ynklig när ja är sjuk..men ja är medveten om det iallafall. Det är väl alltid nåt.

Vissa människor för ta allt mitt gnäll tihi.

Idag har jag alltså hmm itne gjort mycket som vanligt..hur är det meningen att ja ska orka det liksom.

Håller på för fullt med lördagen.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen så det känns som ja gjort nåt.

Sedan blir det nog en dusch.

Har fått lite fakta idag om grodor. Ännu mer onödig fakta lär ja mig. Så nu jennie kan ja inte bara mycket onödigt om kamler utan även om grodor haha.

image341

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha men det är ju helt underbart!! Grodor och kameler, jag tror verkligen inte jag kan hitta något roligare at samtala om.. HAHAHHAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback