Dagen idag

Ja idag har jag bara pluggat och pluggat. Lagom kul.
Var och handlade massor med mat igår. Så nu är hela frysen och kylen full. Det är bara massa nyttigt tihi. Det känns bra.
Har en skål med vatten där det ligger skalade morötter så det är bara att gå och ta en hehe.

Det blev sedan träning. Gud vad fel man var med timingen. Helt sjukt.

Sedan hjälpte jag fredrik att flytta massa möbler. Råkade typ tappa en säng på hans fot. Jag skrattade så jag kiknande...det gjorde inte fredrik hehe.

Så det blev iallafall styrketräning.

Mat idag blev köttfärssås och fullkornspasta.

Imorgon blir det kanske lax eller kanske kyclingsallad..hmm får se vad man kan hitta på.

Jag vill ut och springa imon med men min hälssena gör ont..den kanske är lite överansträngd. Funderar på att vila imon och sen träna volleyboll torsdag och springa fredag...

Kanske kunde gå till gymmet imon annars. Det är ju inte så jobbigt för hälssenan..hmm ja får se hur ja gör.

Tvätta är ett stor måste.

Paperet är skickat till tessan iallafall. Jag ska läsa johannes...mycket intressant.

Fick ett mess idag med från frankrike hehe..himla skojsigt.


60453-290
Saknar familj och hundar

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack för tipset!:) Ska försöka göra det, men nu när man läst igenom allt en gång så snurrar det bara. Haha...

2008-01-09 @ 08:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback