frukost

ja nu är det ägg som gäller..som vanligt..
ägg är en perfekt frukost..de är himla mättande och man står sig länge
Det första jag gör när jag stiger upp är att sätta på äggen och sedan duschar jag eller nåt annat under tiden.
jag tycker det tar kortare tid än att hålla på att bre mackor eller liknande.

Nu har jag gjort kycklingsallad och smörgåsar jag ska ha med mig idag.

Måste ju ha massa energi när man ska spela..fast bra energi

Ända sedan jag avr liten bestämde vår tränare att man itne skulle ha med sig något med socker eller kolsyrade drycker och det sitter i än och jag försöker föra över det på mina volleybollungdomar.

nej nu börjar klockan bli mycket och jag äter fortfarande frukost..haha..låter lite som mig ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback