fryser

vild och skild spelas nu hos mig..så himla rolig låt..så himla käck på nåt vis haha..kanske inte en låt ja seriöst skulle säga är bra men rolig...får mig att bli glad...

Har pluggat riktigt mycket nu..stolt stolt..

ska leta upp min familj och kolla vad de håller på med tror jag...

Imorgon ska jag träffa ewe,linda o ingela..så himla kul..vi har ju inte träffats på kanonlänge..

såg på ellens show idag..mamma osbournes var där..alltså känner alla i la varandra eller..är alla kändisar bästisar..hon uttalade sig om britney som om hon kände henne väl..
Hon tyckte iallafall synd om henne..och det är väl så det är..synd om henne..lever en förlorad ungdom

Detta var nog första och sista gången jag nämnde britney i min blogg haha..

Kommentarer
Postat av: Elin

åh vad duktig du e.... jag är så otroligt stolt över mig själv... jag följde med hela passet.. 1 timma långt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback