kräftmys

ja tro det eller ej men jag och emmy har ätit kräftor...

Emmy skickade ett mess att ja skulle vara hungrig när ja kom dit. Då har hon fixat massa kräftor..hon är ju så söt.
Så vi åt massa kräftor. Kräftbitar flög åt alla dess håll.
jag åt 9 kräftor och emmy åt 13 och inte en enda bajssträng..blää.

På träningen idag råkade jag stuka en tjejs fot eller ja var med i det hela iallafall..var kanske inte mitt fel direkt.

Tyckte så synd om henne..usch.

När det var fem minuter kvar av träningen gick brandlarmet. Himla konstig träning idag alltså.

Vet inte hur ja ska tärna imon..vil så gärna springa men hälssenan gör ont...funderar på att gymma och simma istället.

Får se vad det blir.

Lyckas inte lägga över mina bilder på datorn och det irriterar mig..grr.

image292

Sov nu så gott

Kommentarer
Postat av: carl taylor

tog ni er en " jävel" också å sjöng " helan går"?

Postat av: MADELENE LÖFBLAD

fan va anti ;)

2008-01-11 @ 09:04:58
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: emmy

Hilda, de är tillbaka!!! Blogginläggen på lunar är tillbaka!! Nu ska jag spara de innan de försvinner igen!!! Tjoho! Det var verkligen supermysigt igår! mums med kräftor! Hihi,jag e hemma på snabblunch nu men ska snart till bibblan i sitta där hela dagen, men det är lugnt. jag har både äggmackor, kaffe o choklad med mig! Puss draling

2008-01-11 @ 12:03:48
URL: http://mems.blogg.se
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

ja det var ju det jag skrev =) haha.... jag vet ju om att huden blir värre av att torka ut den.. men ja gör det ändå! FÖR att jag använder svinbra krämer efter.. då fuknar det! ;)

2008-01-11 @ 12:34:32
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

Jag har smink på mig... concealer och foundation. OCH så har jag ju haft brännvin på.. därför syns inte finnarna :)

2008-01-11 @ 13:33:21
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: mamsen

akta hälsenan, gumman. Inte springa på asfalt eller hårda underlag. Kanske inte har bra skor för allt det du håller på med nu motionsmässigt?
Var noga med uppvärmning och stretchningen. Kan vara så att några fibrer är av och då kan även resten gå av. Låter som ett psitolskott. Vet eftersom jag har gjort det två gånger.

2008-01-11 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback