lilla huset...

såhär tidigt på morgonen är det inte så många bra program på tv..mest barnprogram. Däremot sänder trean lilla huset på prärien.
Jag älskade det när jag var liten.
Det var jämt så dramatiskt och jag vet inte hur många gånger jag satt och grät till det.
Det jag kommer ihåg mest var när mary blev blind..usch så hemskt..de åkte till en blindskola och grejer.
Sedan minns jag även när de trodde de hade rabies och den malliga skrytsamma tjejen.

De borde sända dem på en tid då jag är lite mer vaken för jag ser dem gärna igen.

image307

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

hehe det är ändå roligt att kolla på nåt sätt :)

Postat av: Sara

Följde det också
när jag var liten. =)

2008-01-13 @ 13:05:05
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback