plugg

nu ska jag börja läsa på boken..äntligen..det blir dock inte för länge för sedan ska jag fika med ida..

imorgon ska jag pyssla och hitta på lite roliga saker...hehe.

älskar att man kan hitta massa bra saker på internet..finns ju i princip allting och man bara har rätt sökord.

usch ja måste bli bättre på att stretcha..så jag slipper denna träningsvärk..börjar bli tröttsamt nu

ikväll tror jag att jag ska göra ett fotbad...jag har ett sånt där flashigt fotbad med massagestrålar och gud vet allt.

min mamma hällde i tvål eller nåt i det och efter ett tag började det skumma sig rent otroligt mycket..det slutade med att skummet var ungefärt lika stort som mamma. Det var hysteriskt roligt och kameran var framme i ett nafs...tyvärr vet ja inte var korten är..men roligt var det.

nej mot boken..stooor suck

Kommentarer
Postat av: tilda

ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback