blandat

nu sitter ja här o väntar på att mina kusiner ska bli färdiga. Vi ska åka till tippen idag med en del saker och sedan med kläder och maggis till jennies lgh. Min lgh är tom. Igår lassade vi ur allting så nu ekar det i hela lägenheten. Känns konstigt att mitt hem är tomt. Det var tur att familjen och hanna var här och hjälpte mig. Hade aldrig gått annars. Så tack så mycket.

Är så glad för min lillebrors skull. Han är ju så söt tihi och det här är så kul.

Igår stod det jobb på schemat och det var ganska kul fast ett tag rörde sig inte klockan tror ja. Men kväll blev det iallafall. Träffade blixt,mattias och christian. Det är det som är roligt med mitt jobb,man träffar folk man känner typ jämt.

Idag ska jag och anna från jobbet se på film,ska bli jättemysigt. Vi har sagt det så länge men sen har det ju varit fullt upp hela tiden.

40 mil mellan är jobbigt när man vill ha tag på en.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en bra dag. :)

Postat av: Angelica

Ha en bra dag. :)

2008-07-07 @ 10:20:57
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Jennie

vad har hänt med lillebror? :D

2008-07-07 @ 15:59:38
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback