hej då kalmar

ja nu är det min sista dag som invånare i kalmar. Imorgon tidigt åker jag härifrån. Något som känns otroligt sorgligt. Vill ju vara kvar här hos mina älskade vänner.
Fyra år har passerat. Det är så mycket som har hänt och jag har vuxit till en egen människa som vet vad hon vill och har lärt sig att klara det mesta. Har träffat så otroligt mycket fina människor. Människor som jag hoppas kommer finnas vid min sida hela livet          
.
None


De vänner jag har fått här har blivit mer som familjemedlemmar än vänner. De har blivit som mina syskon. Riktig kärlek är något som har flödat från mina vänner här.

Vi har haft så mycket roligt ihop. Har haft galna äventyr ihop och festat till vi inte vet vad som är upp och vad som är ner.



Mina riktigt nära vänner har jag träffat vid olika perioder i kalmar. Det har varit häftigt att se hur snabbt man kan klicka med människor och få en vänskap som känns naturlig direkt.



Ni ska veta alla mina vänner att jag kommer sakna er helt otroligt mycket och att jag ska göra allt för att kunna hälsa på er så mycket jag kan. Tack för all tid ni har lagt på mig och att ni alltid har ställt upp. Jag älskar er alla så otroligt mycket. Mitt liv kommer aldrig bli detsamma utan att ha er fem min bort men jag ska göra allt för att det ska bli så bra som möjligt.

Tack kalmar för en underbar tid

.




Kommentarer
Postat av: e

jag kommer inte klara mig utan dig här!!! kan inte fatta att du verkligen ska flytta nu, har förträngt det in i det sista, men nu finns det ingen återvändo. Kommer sakna dig så sjuuukt mycket gummna. Tur att det bara är två veckor till Nöbbele iaf! usch, jag gillar inte det här alls! älskar dig!!!

2008-07-27 @ 16:53:08
Postat av: Jennie

FAN VAD JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!

Postat av: Josephine

Ja du kalmar kommer inte bli sig likt utan dig alls...Men du kunde ha flyttat till världens ände så då är inte värnamo såååååååååå långt borta. Ett citat från kära Lasse passar perfekt här...En obehaglig distans, en konstig känsla nånstans, det känns tomt eller hur? Hoppas allting går kalasbra med nytt jobb och lägenhet! Massa kramar

2008-07-29 @ 11:22:13
URL: http://maddams.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh älskade du vad jag kommer sakna dig. pusspusspuss

2008-08-03 @ 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback