ännu mer bränd

japp idag är ja ännu mer bränd. Jag har dock haft hög solskyddsfaktor men vad hjälper det. Jag tror allt jag ska prova patriks tips om en solskyddssopsäck. Så snälla patrik ge mig beskrivning över hur man tillverkar en. Hehe.

Jag och pelle plutt lyckades vara riktigt effektiva på morgonen idag och skrev hela åtta sidor resultat och nu är det inskickat till handledare för ett utlåtande...spännande.


Såg jennie i stan innan. Tjock och ful men det är väl så det ska vara haha. :)

Kommentarer
Postat av: anna

haha men bra att matcha brännan med favvofärgen då ;)

rosa är snyggt!

Postat av: hilda

Hörrudu, sitt inte så länge i solen!!. Vilken solskyddsfaktor har du? du hånade mig för faktor 20 förra veckan, men det kanske inte är så fel, du.....

2008-05-10 @ 11:44:44
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: hilda

Har ny telefon nu. Prova o ring.....

2008-05-10 @ 11:45:32
URL: http://molnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback