bränd

ja ursäkta att ja är en periodare när det gäller bloggandet..men när emmy ger mig order börjar ja såklart blogga igen haha.
Idag har jag varit ute i solen med linne och vad händer..jo jag bränner mig. Det finns liksom ingen möjlighet för mig att inte bränna mig på sommaren..vet att det inte är bra men kan ju inte gå omkring med solskyddsfaktor 1120 precis.

Kvällen har gått åt till att jobba. Har varit riktigt mysigt.
Igår var det kanonmys på krögers med emmy,patrik och fredrik och katta. Tror ja skrattade så ja grät. Mest åt kalle von platen och fredrik och 60åriga tanter som tror fyllecell är hotell.

Så idag var ja lite seg och pelle med så vi har myst idag.
Imorgon är det dock bibblan som gäller. Hoppas bara att vi kan vara effektiva så att ja får se solen. Måste ju passa på när solen äntligen är framme.

Nu ska jag sova. Ska smörja in mig med kylbalsam först haha. Så ja blir rosa o fin haha.

sov så gott.

Längtar efter lördag när ja o emmy ska kolla på massa utklädda studenter..ska bli så mysigt och roligt att känna sig skitsnygg haha.

Kommentarer
Postat av: jennie

jag är så jävla snygg, det är ingen som känner igen mig.. HAHAHA... äälskar dig..

Postat av: Patrik

Dagens tips!!!!Testa en svart sopsäck det brukar funka för mig. kontakta bara mig för beskrivning om hur du tillverkar din egen solskyddssäck.

2008-05-09 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback