Mors dag

Grattis mamma på mors dag!

Ja idag är det mors dag och jag ringde och sjöng typ för lilla mamsen, vad ska man säga mors dag liksom hehe. Skulle ha skickat nåt men eftersom ja var sjuk i torsdags och tog det lugnt så blev det inte så. Men det kanske blir en liten present när vi träffas hehe.

Annars har dagen varit bra. Har rensat papper och städat lite hehe. Har bjudit hit pelle på tisdag och plugga här så då måste det ju vara fint.
Annars har helgen bestått av läkarbesök. Börjar känna mig hemma där. Haha men nu känner ja mig piggare. Vill ju träna suck.

Imon ska ja pyssla med lite allt möjligt. Försöka hitta en klipptid. Emmy har hittat en tjej på öland som har klippt mig innan. Kanske skulle ta där tihi.

Ett stort tack till min juvel emmy som har pysslat om mig i helgen när ja varit sjuk.

Har funderat massa på lägenheten med. Kollat massa möbler på ikea med. Himskans roligt.

Nej nu ska ja skriva en att-göra-lista för imon med.

Ska försöka att inte stressa heller för josse sa att min helgreaktion kan bero på stress. Kroppen säger la ifrån lite kanske. Men all sjukdom gör mig stressad. Bara vara hemma och ta det lugnt får mig att klättra på väggarna.

Sov nu så gott alla där ute 

Kommentarer
Postat av: hilda

Tack, tack gumman!
Var rädd om dig!

Postat av: Josephine

ja jag tror definitivt att stress kan vara en faktor...kroppen säger ju ifrån till slut på sitt eget sätt...ta hand om dig nu så vi får en frisk Hilda som tar examen om 10 dagar!:D Tjoho...puss!

2008-05-26 @ 23:09:25
Postat av: Josephine

Ja jag ska med försöka stressa ner men med 3 tentor hängandes över sig så är lite svårt...Men det är bara att kämpa på...snart slut ju. Puss på dig!

2008-05-27 @ 23:20:53
Postat av: Josephine

Hihi det e det jag satsar på ju=) Måste ju vara brun och fin när hilda tar examen på torsdag! Tjoho!:D

2008-06-02 @ 21:30:15
Postat av: jennie

hoppas ni får det underbart gumman!! jag saknar dig!! men jag ska nog klara mig till nästa vecka!! ;) Älskar dig! puss

2008-06-12 @ 10:15:58
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback