today

japp upp tidigt..typ mitt i natten. Känns iallafall så eftersom det är stjärnklart och månen är framme. Goda nyheten var dock att det låg lite snö på backen. Och vad gör man med barn när det är snö...jo åker pulka såklart. Hur kul som helst. solen strålade och vädret var perfekt.

Efter jobbet bar det iväg till a för lite kladdis..kanongott och välbehövt efter dagen. Efter ett tag vaknade m så ja fick busa lite med honom också. Sedan bar det av till stan för a skulle ha en tunika..dock blev inte så fallet utan det blev ett par stövlar..ett helt okej byte..vet dock vem som kommer få skiten om någon får ont i ryggen haha.

Skulle ut och springa men var kanonyr. När jag gick på stan var ja ett tag övertygad om att ja skulle svimma,slå i huvudet,få åka ambulans och vakna med massa läkare över mig. Dock blev inte så fallet.
Jag åkte hem och försökte ta det lugnt. Blev inte bättre av det. Diskade och fixade lite. Blev inte bättre av det.

Vid åtta blev det mat hos familjen och det hjälpte allt ganska mycket. Lite yrsel kvar. Hatar att vara yr. Ni som känner mig vet varför. Antagligen har jag ätit för lite ordentlig mat idag och får helt enkelt skärpa mig.

Imorgon är det match i gbg. Får se om vissa speciella personer är där. Ska iallafall bli kul att spela även om jag har träningsvärk överallt av all träningen. Måste nog springa på söndag iallafall.

Idol var toppen men tycker att johan borde åkt för minst 4 veckor sen. Himla tråkigt. Så nära idag men ändå så långt borta.

Jag tycker dock att alla som är kvar utom johan är toppen. Kan inte alla fjortisars kontantkort ta slut snart.

Nu blir det sängen. Har stekt kycklingfilé och kokat pasta inför imon och packat typ allt. Så kan sova lite längre imon. Känner att jag behöver det.

Det är inte långt kvar till jul nu. Så ni som tävlar. keep up the good work.

Förstår inte hur ja ska hinna med allt i december,känns som om det är fullt upp både på jobbet och utanför.

Har två dunderhelger att se fram mot innan jul. Först blir det besök hos jennie och lisa...ska bli sååå underbart.
Den 20:december blir det julfest hos emmy o co. ska bli underbart med..det har ju blivit en tradition. Det ska inte 18 mil ta död på.


En gullig bild får avsluta detta blogginlägg. Sov nu så gott.

Kommentarer
Postat av: annica

Hoppas du kan ställa om från vildahilda till frökenhilda tills imon! Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback