snart 23

haha många tjatar på mig om att blogga så därför skriver ja ett litet inlägg nu.

Imon blir jag 23..alltså om typ 15 min.
Har haft födelsedagsmiddag med min familj idag. Blev trerätters. Jätteroligt att laga mat faktiskt. Förrätten och efterrätten blev nog bäst.
Fick massa bra i present. Halvkroppsmassage...ska bli såå skönt,löparset..nu jädrar ska det bli åka av,tetermosmugg..så sjukt bra att typ ha med överallt, lampa till nyckelringen...kommer ju typ aldrig in genom dörren haha, pink collectiontröja av avanna...skitsnygg och såå jag.

Nu ska jag sussa. Är lite snufsig och försöker jobba bort det..har ju match imon.
Ska bli dunderkul.
Båda mina bröder ska spela och jag och min familj är där och tittar. Ska bli så roligt.

Födelsedagar blir annorlunda desto äldre man blir.fast bra ändå.
På mina 22 år har jag nog hunnit med ganska mycket ändå.
Har hunnit med en utbildning och fått fast jobb. Har flyttat lite och bott själv i fyra år. Har testat massa idrotter och hittat min sport. Har testat mig själv och funnit mig.
Har bytt vänner hit och dit och hittat dom som betyder nåt.

Nu ska jag bara avancera och göra allt bättre.

Snart lite bättre,mer mogen och smartare...haha..you wish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback