dagen

för det första vill jag be om ursäkt för mitt lilla hjärnsläpp. Jag vet ju vad bosse heter men har ingen aning varför ja skrev nåt annat. Men en officiell ursäkt till bosse och skyller på att ja är blond ; )

Inatt sov jag ut ordentligt. Riktigt skönt.
Sedan blev det jobb och jag letade flanosagor. Riktigt roligt.
Jag och jenny gjorde sedan studiebesök på växthuset. En förskola alltså. så himla häftig och underbar.

Sedan blev det en cykeltur i ösregn. Helt sjukt. Var genomblöt när jag kom hem. Sen blev det till att byta om snabbt och ner till första träningen med värnamo volley. Det gick mycket bättre än väntat och jag orkade hela träningen. Gänget är ganska roligt och jag får lov att småsjunga lite som alltid haha. Flumhilda.

Nu sitter jag nyduschad och tittar på om en pojke. En riktigt fin film som alla borde se.

Ska dock krypa ner i sängen snart.

Förresten satt jag och smågrät lite under rasten när jag tittade på oprah idag. Varför kan man inte ta hand om sin hund för. Blir så ledsen och arg.  Krama er hund lite extra varje dag.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ingen fara blondie! Vet inte ens om han sett det... Hi hi. Funderar på att ta med min näktergal imon med. Sov gott & kram.

Postat av: Annica

Bloggas dåligt här tycker jag... ;)Tack för igår! Kram!

2008-09-13 @ 12:27:26
URL: http://tunadal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback