helgens bravader

Ja i lördags sov jag till tio i ett. Vilket chockade mig rejält eftersom jag brukar vakna vid sju själv. Antar att det är för att kroppen inte är helt pigg. På lördagen gjorde jag inte mycket ordentligt på dagen. En promenix med vovvarna blev det dock. Så mysig som så.

På kvällenh blev det mys med annica,bosse,melker och harry. Vi åt kinamat och jag fick smaka (gjorde nog dock lite mer än smakade) på smultronvin. Så svalkande och en fantastisk smak. Ska jag verkligen introducera för mina vänner och familj. Vi satt och pratade tills kvällen blev natt och vi insåg att sömnen inte skulle bli allt för lång.
Jag cyklade hem och tog ner gardinerna och lade allt i en påse för att inte glömma dem på söndagen.

Så idag (läs söndag) blev det först agilitytävling. Jag åkte dit som moraliskt stöd och för att det är roligt. Alla hundar från värnamoklubben var kanonduktiga och man var verkligen stolt efteråt. Jag värdesätter mer att föraren har en bra kontakt med hunden än att den ska flänga över hela banan. Blev ju dock sugen på att tävla själv. Så nu blir det träning på hög nivå. Tänkte jag skulle tävla med både busan och mollan. Så nyss mätte jag dom och insåg att busan får gå i medium och mollan i small. Ska bli så roligt att ge sig in i agilityvärlden igen.

Jag hoppas jag kan börja träna denna veckan med. Är fortfarande lite täppt och så men nu får det vara nog. Tänkte skrämma bort förkylningen.

Vi var även på IKEA idag. Köpte massa mysigt. Typ små lampor och växter. En hallampa med som är så fin men pappa lyckades inte riktigt få dit den ordentligt. Den hänger lite lågt med men det drabbar ju in mig som är 1.62. Vi passade på att mäta mig med när vi mätte hundarna. haha.

Nej nu ska jag sova. Blir upp tidigt imon. Ska som vanligt öppna. Kommer vara fullt upp imon men det blir nog roligt.

Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Annica

Hilda... Han heter ju faktiskt Bosse (sambon)... Fast, du får ju kalla honom vad du vill förstås! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback