dålig på att blogga

okej jag har varit väldigt dålig på att blogga. Får bli ändrig på det.
Har bara massor att göra. Mycket jag vill göra men inte hinner.

Såhär har veckan sett ut och ser ut

Söndag: kom hem från nöbbele och drog en sväng till annica, fick bli en kort visit, var helt slut,men det var trevligt ändå.

Måndag:öppnade på jobbet, åkte förbi jenny en sväng för att kolla till henne, åkte till Sandra och gänget. Var även helt slut den kvällen så åkte hem ganska tidigt. Hade fått information om mitt fadderbarn den dagen. så himla roligt och intressant.

Tisdag: Jobbade och stängde, hem och äta och sedan träning, Skynda hem, snabbduscha och bums i säng.

Onsdag: Öppnade på jobbet, hem och tog en 30 min sömnpaus och sedan är vi där jag är nu, mitt i städet alltså.
Ingela och Ewe kommer hit idag och vi ska laga lite mat och mysa. Känns som det var evigheter sen sist.

Torsdag: jobb och sedan är det träning för att sedan hem och sova.

Fredag:jobb och sedan åker jag till Ljungby för att säga hejdå till Becca. ska bli mycket spännande.

Lördag: Kanske hänga lite i ljungby innan vi åker hem.

Sedan står SÖMN på mitt schema.
Nu måste jag städa vidare. Jag hoppas på tacos ikväll, men så hungrig jag är så äter jag allt just nu.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är som mamma. Gå ut hårt...o öka!

2009-08-13 @ 14:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback