tant hilda har bakat

idag slog jag upp ögonen och var pigg som en mört..konstigt nog.
Kände mig dock krasslig och tänkte att det fick bli en hemmadag.
Så fram med strykjärnet och klädhögen.

Hade även ett stort sug att baka..men vad?
kollade massa recept men kunde inte bestämma mig..så det fick bli att baka allihopa.
Så jag har bakat kolakakor, hallongrottor, havreflarn och någa chokladkakor typ.

Ska ta med några hallongrottor till jobbet imon och bjuda på.

Veckan är hittills inte tokplanerad än vilket är skönt eftersom jag känner mig sådär.

Måndag: jobb, träffa malin som är hemma denna veckan..roligt roligt.
Tisdag: träning om jag nu kan det av den här förkylningen eller vad det är.
Onsdag: jobb, modevisning med jobbet på värnamodagarna
torsdag: jobb, träning
fredag. jobb musikquiz och party party med ida och ett stort gäng till hoppas jag.
lördag: värnamodagarna hela dagen. Så himla kul.

Okej veckan var visst fullbokad. Jag har ju alltid fullt upp, förstår inte hur det går till.

Nu måste jag sova. Förstår inte varför huvudet är så tungt och halsen värker och jag låter som jag druckit 3 l whiskey.

sov så gott..imon är det ny vecka.


Kommentarer
Postat av: johanna

då borde man bli bjuden att komma och fika hos dig då :)

2009-08-17 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback