blandad dag

oj ibland blir det långa hopp mellan inläggen. Hostan är iallafall lite bättre, dock har jag hostat sönder ett revben eller liknande, Har sjukt ont och det gör ju att jag inte kan träna. Stor suck, kommer missa matchen på söndag. Tråkigt värre. Ska kanske prova lite på matchuppvärmningen men det känns inte troligt att det kommer funka. Tanken att slänga mig får mig att rysa.
Annars har dagen varit bra. Det är ju snö ute och så mysigt. Föräldrarna och elias är i fjällen så jag o hannes tar hand om hundar och hus. Mycket roligt. Blir dock flummigt värre.

Imorgon ska jag nog åka och kolla en elitseriematch i gislaved. Skojsigt. Har sagt till hannes att han får åka hem och vara med hundarna. Får så dåligt samvete när de får vara själva mycket. Åker iallafall hem till dom på rasten.

Har varit nere på träningen idag och kollat, började sedan spana på herrarna. Är så sugen på att träna dom. De har så mycket kapacitet, Tråkigt att de har träning samma tider som vi.

Gick ner lite då och då och sa saker till vissa, vet inte om deras tränare uppskattade det jättemycket men han är nog ganska van nu.

Efter det åkte jag och hannes hem och åt korv med bröd.


Kommentarer
Postat av: emmy

jag o Katta är överrens! KOM HIT OCH MYS MED OSS EN HELG! snälla snälla snälla snälla!! Puss

2009-02-13 @ 23:26:07
Postat av: annica

Isch... Nu får du snart byta bakgrundsfärg eller ändra till svart text... Får ju ont i ögona ju... Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback