bakhumör

ja jag fick en himla lust att baka idag på jobbet och tänkte att jag kunde baka nåt till vår arbetsplatsträff.
Snurrade runt på en del sidor på internet och fick syn på morotskaka. Mums. Det var riktigt längesedan jag gjorde.
Så eftersom jag hade bokat handling med pappa och lillebror så blev det inköp av lite ingredienser.
Jag älskar att baka. Det tråkiga är bara disken men när kakan är i ugnen är det faktiskt helt okej att baka och särskilt om man pratar i telefon. Tack för handsfreen.

Nu är morotskakan på kylning och jag tänkte låta familjen provsmaka lite när jag går upp till dom.

Annars är det fullt upp som vanligt med allt. Skönt att inte träna idag egentligen. Man hinner med sig själv fast jag är riktigt sugen på att dra igång rejält igen.

Köpte en ny tandborste idag. Tänkte att det var på tiden. Hittade en jättefin och som var soft såklart.



Jag älskar verkligen min nya dator. Helt fantastisk skönt att sitta vid en dator som håller samma tempo som en själv.
Måste ju lägga ut en bild på sötingen som jag ägnar så mycket tid framför.
Önskar jag hade haft den när jag pluggade fast kanske lika bra att jag inte hade den ändå. hur mycket vettigt hade jag gjort liksom.





Kommentarer
Postat av: Josephine

Fasen vad du har börjat blogga igen gumman:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback