blindhund eller glasögon

ja jag är på ett riktigt drygt humör haha. Stackars jennie får stå ut med mig på msn. Tur att jag har ellen att gnabbas lite med.
Har idag konstaterat att ellen hellre har en blindhund än glasögon...inte för att hon tycker illa om glasögon utan för att vi tror inte hon är snygg i det och hundar är snyggare.

nu ska jag snart åka och handla. Har verkligen inte mycket till mat hemma. Måste bli ordning på det.Känns dock som om ja jämt äter samma saker. Är nog för feg för att prova nya saker o sen är det skönt att veta att man tycker om det man äter

Jobbet idag gick bra. Hade gympa med dom små och dansade massa. Har en skiva med bara 93hits. Att jag diggar.
Skönt att sluta tidigt iallafall. Dock har jag inte gjort så mycket vettigt efter det. Skulle träna men känner att hostan tar mot vilket gör mig fruktansvärt frustrerad. Vill ju träna. Suck. Blir nog medicin idag.



Busan är dock ingen blindhund.

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaa busan ska bli min blinhund ja ska träna med henne nästa gång hon kommer till kalmar tror jag haha

2009-01-12 @ 17:59:53
Postat av: Tobias

tack :) haha yes körde på strikt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback