dåligt bloggande

usch ja vet..dåligt med bloggande. Ska skärpa mig. Har så mycket annat för mig bara. Är hostig och dann. Hatar hosta. tycker än så länge att jag har kontroll på det men visst tar det kraft att hosta. Tänkte hälsa på annica idag men insåg att ja nog måste ta det lite lugnt lite till. Är faktiskt väldigt trött efter jobbet. Så denna jobbvecka blir det utegångsförbud efter jobbet. Hoppas jag bara orkar träna imon så det blir match på lördag.
Stora brorsan kommer på fredag och antagligen mormor och morfar med så fullt ös. Shit antar att det betyder att jag måste städa.
Tur att det faktiskt är ganska städat. Får dra med dammvippan lite på fredag.

Det går bra än så länge för Sverigen i handbollen. Kalaskul. Imorgon blir spännande. Tror det är imorgon de möter kroatien.
Kollar konståkning med. Tycker det är så mysigt. Final för herrarna imon och vi har ju hela tre svenskar med. Tjohoo.

Nu ska jag köra lite styrka och sen sova.


Min älskade mysdress.

Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin bild på dig :)

Postat av: hannes

a de var en rätt najs bild faktiskt

2009-01-22 @ 18:00:34
Postat av: annica

Hej söting! Krya på dig så du kan komma & mysa lite hos oss snart! Instämmer, fin bild! Kram!

2009-01-22 @ 19:20:38
URL: http://tunadal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback