helgen fullspäckad

ja nu har jag varit o tränat och tittat handboll.
Träningen gick bra. Ganska lugnt dock. Har ju fortfarande hosta. Dock föll några pusselbitar på plats idag vilket var kalas.
Handbollen fick jag se andra halvlek av. Spelade jättebra tycker jag men de klarade inte riktigt stå upp för trycket. Inte konstigt när man möter kroatien på hemmaplan.

Nu ska jag titta på konståkning. Herrarnas fria. Det är ett sammandrag. Så tyvärr blir det sent i säng. Har lagt fram kläder och liknande för morgondagen. ska öppna imon, men går hem tidigt. Riktigt skön.

Helgen kommer bli riktigt fullspäckad.

Imorgon måste jag städa och tvätta och handla. Kanske baka nåt.
Sedan kommer mormor och morfar till värnamo.
Min stora bror hannes kommer med.
På lördag ska jag först kolla mina bröders match och sen ska jag spela själv.
Mormor och morfar åker nog på söndag och min brorsa på kvällen kanske. eller stannar han längre?
Så sen är det nog bara för mig att stupa i säng haha.
Måndag hoppas jag på att jag är frisk och kan ta igång med hårdträning igen

.

Kommentarer
Postat av: Jennie

åhhh det kallas kärlek det där!!! ;D

2009-01-23 @ 08:32:55
Postat av: emma

ja vill me vara frisk imorrn så ja kan träääääna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback