host gånger en miljard

ja host host host host...själva skrivhostet låter bättre än vad det låter i verkligheten. Egentligen låter som ja något riktigt gammalt som precis ska startas upp igen. Typ en gammal gammal bil som hostar igång.

Värsta av allt...min läkare är ledig hela veckan. På måndag när han är tillbaka ska han hålla på med administrativt. SKITKUL
Ska tvinga honom att prata med mig iallafall. Om jag så ska gråta mig dit. Skulle jag träffa honom idag skulle jag antagligen bryta ihop mitt framför honom. Undrar om många patienter gör det, men då kanske han inser hur mycket jag lider av det här.

Sjuksköterskan jag pratade med ökade min dos pulmicort iallafall. Får se om det hjälper något. För tillfället vet jag inte om det hjälper nåt. Inte med hostan iallafall, möjligtvis andningen.

Stackars jenny har vinterkräksjukan. Vill verkligen inte ha det med. Hoppas verkligen inte.

Känner att den här natten blir lång. Huvudet värker och magen gör ont och halsen svider och nä hostan slutar inte.

gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej & hå! Melker har börjat hosta som bara den ikväll... Kanske smittar..? Tror jag får kolla upp honom rejält nu, han har ju hostat sen oktober... Hoppas du mår bättre! Kram.

2009-01-28 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback