slapp dag

ja jag behöver slappdagar. Särskilt när kroppen säger ifrån.  Det var bara helt enkelt att ta det lugnt idag. Så dagen började med en kalasfrukost. Mycket smarrigt. Försökte därefter ha lite koll på vintersporterna. Gick sådär bra och ellen fick uppdatera mig. Min älkling mollan kom in till mig och vi har gosat massor.
Blev lite köttfärssås till lunch och även las vegas som vanligt. Slutade som vanligt helt dramatiskt och nu har jag inte fler avsnitt. Panik haha.

Har börjat läsa på boken blunddockan. Det var riktigt längesen jag läste en bok för nöjets skull. Mycket trevligt, dock har jag nog någon sovklocka som slår på när jag börjar läsa. Håller i sig från studietiden. Dock så ordnar det till sig när hjärnan förstår att det är en bra bok och inte massa annat tråkigt hehe ;)

När det är spännande böcker läser jag jättesnabbt och blir nästan stressad för jag läser så fort. Var tvungen att lägga ifrån mig boken lite för att lugna ner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback