2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick på min farmor och farfars begravning. Värsta jag gjort i mitt liv. Har fått uppleva sorg och upplever det än.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hmm ja det tror ja nog att ja gjorde hyfsat. Lovade säkert att ja skulle bli vältränad o är på god väg iallafall.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej men däremot har ja lärt känna massa vänner som ändå hyfsat nyligen blev föräldrar

4. Dog någon som stod dig nära?
Min älskade farmor och farfar

5.Vilka länder besökte du?
Italien...mitt älskade land

6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009?

Mer kärlek

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5 juni. en fantastisk dag när alla mina nära o kära var där och solen lyste och allt var helt perfekt.

8. Vad var din största framgång 2008?
Att få titel som förskolelärare,grundskolelärare o fritidspedagog. Även att få ett fast jobb i mitt yrke.

9. Största misstaget?

eh ja du.kan inte komma på nåt direkt nu.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
japp..hostat o hållt på som vanligt men fick en toppenläkare som rett ut det hyfsat. Har även vrickat foten o fått tejpa den varenda träning.

11. Bästa köpet?
min laptop,älskar den.

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
hyra,kläder, mat o smycken kanske..vet inte riktigt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Minna vänner o min familj som alltid finns vid min sida.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
men vilka frågor. kommer inte på nån låt just nu.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Äsch det vet jag väl inte. räknar inte gångerna. Men livet har blivit helt klart mer stabilt i värnamo.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pratat med farmor mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt för mycket tankar på onödiga saker.

18. Hur tillbringade du julen?
var hos mormor o morfar med familjen o morbror med familj. kanonmysigt.

19. Blev du kär i år? 
Hm det har ja säkert blivit. Blir ju lite småkär jämt, men inte kanonkär nej.

20. Favoritprogram på TV?
las vegas

21. Bästa boken du läste i år? 
har inte läst nån vad ja kan komma upp. Dålig stil hilda.

22. Största musikaliska upptäckten? 
club 8.

23. Något du önskade dig men inte fick?
dagdrömmer så mycket så det var massor.,typ ett stall i apladalen med mina hästar.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hade finmiddag med min familj. Trerätters. Så mysigt.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja säkert men ingen idé att tänka så-

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? 
bättre.

27. Vad fick dig att må bra? 
träning,bra mat och sovrutiner

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
björn gustavsson

29. De bästa nya människorna du träffade? 
eeh ja du..annica fast hon är ju inte jätteny ändå, sandra, jenny med flera. finns väldigt många.

30. Vem saknade du?

Mig själv ibland.

Kommentarer
Postat av: annica

Hej gumman! Vinflaskan håller på att dunsta bort! Skynda, skynda! TACK! för den fina omnämningen på fråga 29, först & allt! :-) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback